Hengitys-valmennus

Hengitys ja mielentila ovat yhteydessä toisiinsa.
Hengitysharjoitukset tuottavat hyvää oloa lisäämällä
esimerkiksi “mielihyvähormoni” endorfiinin tuotantoa kehossa. 

Kun hengität paremmin, voit paremmin

Hengitystunnit sopivat kaikille ihmisille, jotka haluavat voida hyvin. Usein asiakkaat hakevat apua esimerkiksi parempaan uneen, stressin hallintaan, ahdistukseen, kipuun, vastustuskykyyn parantamiseen, kuorsaukseen/uniapneaan tai vain yleisesti rennompaan ja parempaan oloon. Hengitysharjoitteet vaikuttavat koko kehoon ja on yksi tehokkaimmista keinoista rauhoittaa hermosto ja saavuttaa terveempi keho ja rennompi arki.

Breathingman hengitystunti alkaa lyhyellä tilannekartoituksella ja sen pohjalta valitaan yksilöllisesti sinulle parhaiten sopivat hengitysharjoitteet parempaan hyvinvointiin ja rennompaan arkeen. Käynnistä jää aina syvästi rentoutunut ja uudistunut olo ja saat mukaasi myös ohjeet kotiharjoitteluun.

Stressi

Tutkimusten mukaan jopa 95% sairauksista liittyy stressiin. Hengitysharjoituksien avulla voit vähentää stressiä ja vaikuttaa esimerkiksi “stressihormoni” kortisolin määrään elimistössä. Hengittämällä oikein pidät myös huolta testosteronitasostasi.

Immuniteetti ja kipu

Tutkimusten mukaan jopa 95% sairauksista liittyy stressiin. Hengitysharjoituksien avulla voit vähentää stressiä ja vaikuttaa esimerkiksi “stressihormoni” kortisolin määrään elimistössä. Hengittämällä oikein pidät myös huolta testosteronitasostasi.

Happea soluille

Tutkimusten mukaan jopa 95% sairauksista liittyy stressiin. Hengitysharjoituksien avulla voit vähentää stressiä ja vaikuttaa esimerkiksi “stressihormoni” kortisolin määrään elimistössä. Hengittämällä oikein pidät myös huolta testosteronitasostasi.

Uni ja hermot

Hengitysharjoituksilla vaikutat suoraan hermojärjestelmääsi. Alhaisempi syketaso ja verenpaine sekä parasympaattisen hermojärjestelmän aktivointi esimerkiksi Vagus-hermon välityksellä parantavat kaikki myös unenlaatua.

Hyvä olo

Useimmille ihmisille hengitysharjoituksista tulee yksinkertaisesti hyvä ja rento olo.

Itsetuntemus ja henkinen kasvu

Jotkut haluavat parantaa itsetuntemustaan tai muutoin hyödyntävät hengitysharjoituksia yhtenä henkisen kasvun välineenä. Hengitysharjoitukset ovatkin tärkeässä roolissa useimmissa henkisessä traditiossa. Päätät itse kuinka hyödynnät hengitysharjoituksia omassa arjessasi.

Olet jo matkalla

Varaa aika tai lähetä viesti ja olemme sinuun yhteydessä.